sobota, 17 marca 2018

Kurs na postarzane drzwi i specjalna oferta

Ostatnio prawie we wszystkich swoich pracach 
wykorzystuję przestrzenne formy z lekkiej masy plastycznej.
Uwielbiam przede wszystkim to, 
że nie muszę czekać aż wyciskany kształt wyschnie w formie silikonowej, 
ale wyciągam go od razu po odciśnięciu, chwilę pozostawiam do podsuszenia
 i jeszcze mokry od spodu mogę naklejać na prace i malować mediami. 
To świetny produkt dla niecierpliwych :)

Sklep Foamiram.pl przygotował dla Was specjalną ofertę
 i teraz po wpisaniu hasła dorota otrzymujecie na masę 15% rabatu.

Zobaczcie moje postarzane drzwi z tego fantastycznego produktu.

Użyłam mediów od Finnabair ale w zasadzie możecie użyć wszystkich
 jakie tylko posiadacie ;)

Papiery projektu Agi Baraniak od ScrapAndMe


Do pomalowania drzwi użyłam papierowej pasty wymieszanej z proszkiem w kolorze zielonym. 
Możecie użyć też jakiejkolwiek strukturalnej pasty lub nawet gesso 
zabarwionego farbą akrylową.


Do postarzenia moich drzwi użyłam pasty rustykalnej, którą nałożyłam w kilku miejscach
 a następnie spryskałam delikatnie wodą. Pasta po wyschnięciu sprawia wrażenie naturalnej rdzy.



Ma koniec na suche drzwi półsuchym pędzlem wybieliłam moje drzwi
oraz ułożyłam przestrzenną kompozycję.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny, wszelkie uwagi
 i życzę Twórczej soboty :)
Dorota




14 komentarzy:

  1. Cudna kartka :) co tu dużo mówić.... ma klimat, ma tajemnice, ma wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :)! Cudownie Ci wyszła, drzwi wykonane perfekcyjnie :)! Dzięki za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło, fantastycznie ozdabiasz te wszystkie formy przestrzenne , efekt końcowy zawsze powala , zdolniacha z Ciebie 😊 Pozdrawiam i cieszę się, że chcesz nam te swoje cudowności pokazywać 😊 Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. A ja mam pytanie o kwiatki - mogę dostać na nie jakieś namiary bo mi się strasznie podobają. Jak one się w ogóle nazywają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty nazywają się Prima Marketing Flower Bundles. Wpisz prosze nazwę w google i powinny wyskoczyć :) czy można je gdzieś dostać ? nie mam pojęcia, w USA na pewno. Ja własnie tam je kupiłam poprzedniego lata :)

      Usuń
  5. ,, Nie ważne jaki piękny pobudujesz dom , ważne byś wiedział , do czego mają w nim służyć drzwi "( Seneka ).
    Pani Dorotko , tworząc tą kartkę , Pani na pewno wiedziała do czego to są drzwi :) Dla mnie drzwi mają symboliczne znaczenie , coś się otwiera i coś zamyka za sobą , coś się kończy i coś zaczyna , zostawiam coś za sobą i otwieram na to co nadejdzie , co zastanę za progiem tych drzwi :) Kartka i drzwi są cudne :) Są pięknie oplecione pajęczyną i kwiatami :) Ja otwieram je kluczem do marzeń ......... , bo te cudne kwiaty mnie do tego zachęcają :)

    Dziękuję za kursik :) Na pewno z niego skorzystam :) Dziękuję też za to , że dzięki Pani pracom skłaniam się do refleksji :)

    Pozdrawiam cieplutko w to zimowe popołudnie - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo magicznie i tajemniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow....gorgeous, love it!
    Grtz Ellen

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka! Mam nadzieję, że te drzi niebawem otworzą się i zaleje nas zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... this is a fabulous card. I love the composition. Fantastic to enjoy how the flowers surround the door. It is very pretty ! Thank you so much for sharing.
    Can I ask if it is a mold you used to make the door ? I guess it is. Where did you buy it ??? Please help me !!!???
    In advance thank you for any help.
    Hugs from Monica.... Spain. 😉😍

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your style!Everything you do is amazing.This is stunning, there's so much life in your creations.I can't take my eyes of them!

    OdpowiedzUsuń