czwartek, 1 czerwca 2017

Warsztaty w Sankt Petersburg

Piękny czas spędziłam w Sankt Petersburgu dwa tygodnie temu :)
Po raz kolejny zaprosiła mnie Marinka - sklep Scrapushka

Dziękuję pięknie Wszystkim Uczestnikom warsztatów, 
dziękuję Marinie za piękny czas w najcudowniejszym mieście na świecie 
i dziękuję Beatce Bakoń 
za wsparcie w tłumaczeniach moich warsztatów na język rosyjski <3

Sankt Petersburg na zawsze będzie w moim sercu <3




A teraz relacja z warsztatów :)



Pracowałam z materiałami z takich firm jak:

Serdecznie pozdrawiam :)

Dorota








8 komentarzy:

  1. Przecudne miasto - ja też jestem w nim zakochana. I widok jednego Twojego zdjęcia wyłania się właśnie u mnie w moim hafcie o St. Petersburgu:)
    Wspaniałe warsztaty jak widać ze zdjęć - tworzyłyście piękne rzeczy. Jestem pod wrażeniem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorota, z Tobą to i na koniec świata 😊 bardzo bardzo Ci dziękuję 💞💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są wspaniałe:) a prace uczestników unikatowe !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasto z Twojej relacji prezentuje się pięknie. Chciałoby się pojechać. Wspaniałe rzeczy powstały na warsztatach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia Sankt Petersburga :)
    Pozdrawiam - Alicja M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale cudna robiłyście :) świetne !!

    OdpowiedzUsuń