czwartek, 16 października 2014

Razem

Dwa tygodnie temu miałam przyjemność uczestniczenia
 w przepięknym ślubie dwóch bardzo zakochanych i bliskich mi osób, 
dlatego jak przeczytałam hasło październikowych inspiracji 
na blogu Scrapki.pl od razu pomyślałam o tej wyjątkowej uroczystości.

Pozostało dobranie kolorystyki i detali do kartek. 
Postawiłam tym razem na papier w kolorze pudrowego różu
 z kolekcji Prima - Epiphany a jako dodatek perły i delikatne kwiaty wiśni.
Wszystko muśnięte na koniec białą, akrylową farbą i posypane brokatem.











Zapraszam i Was do stworzenia swoich prac, 
bo temat tym razem bardzo przyjemny i prosty :)
Pozdrawiam serdecznie,
Dorota


12 komentarzy:

  1. Idealne cudeńka, ech aż dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw - zachwycają subtelne kolory, przeszycia i te zagięcia wypełnione koralikami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko przepiękne, jesteś mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda perłowe rozprucie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piękna i dopracowana praca, uwielbiam tu zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te perełki wyglądające zza papieru - coś niesamowitego! Bardzo eleganckie, romantyczne i delikatne, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pęknięcia papieru wypelnione perełkami i spięte zawijaskami jak klamrą - genialne! Przepiekny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo delikatna i elegancka...śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ fantastyczne te perełki w rozdarciach!!!

    OdpowiedzUsuń