niedziela, 7 września 2014

Trochę lata, trochę zimy w lecie :)

Na początek jedna zimowa karteczka
 z najnowszej kolekcji Pierwszy śnieg

Nie lubię zimy i mam nadzieję, że lato będzie jeszcze długo z nami, 
ale na sklepowych półkach pojawiły się nowe śliczne papierki
i nie sposób przejść obok nich obojętnie :)




Zaproszenia ślubne to coś co bardzo rzadko robię, 
chyba, że dla wyjątkowej pary :)

Te powstały z kolekcji Wiek niewinności





I jeszcze maleńkie sukienusie 
w zaproszeniach dla Natalki.

Tu również wykorzystałam kolekcję Wiek niewinności




Pozdrawiam serdecznie :)

20 komentarzy:

  1. YOUR pieces of ART are elegant and so very beautifully created... I am in awe of your work and YOU... love it all... so very wonderful... it is like a vacation to me... Love, Light and Peace...Bonnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your Christmaseiland card. The other cards are so delicate.
    Your work always looks wonderful. I enjoy looking at it.
    Thanks for showing Anneke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się "posypały" dziś prace u Ciebie! Dorotko co jedna to ładniejsza!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zaproszenia są po prostu obłędne!!! Musiały być również bardzo pracochłonne, tym bardziej podziwiam ich wykonanie w tylu egzemplarzach :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatkało mnie z wrażenia, aż nie wiem co powiedzieć, a to rzadko mi się zdarza;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka świąteczna bardzo klimatyczna - powiało mrozem i zapachniało Świętami!
    Zaproszenia cuuudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace takie perfekcyjne- jest co podziwiać. Śliczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproszenia bardzo eleganckie :-))) Świąteczna kartka zachwyca kolorami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z lasem choinek ujęła mnie ogromnie! dla mnie - ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaniemówiłam ...zaproszenia zjawiskowe a kartka zimowa...ach zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka świąteczna w cudnym klimacie, aż pachnie świątecznym świerkiem :) A zaproszenia skradły moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale cudne i do tego jaka imponująca ilość !!! Wyobrażam sobie ile pracy i czasu jest w tym projekcie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podobają się te delikatniutkie, kwiatowe, wykrojnikowe falbanki na sukienusiach! Piękne! Szkoda, że jeszcze nie dorobiłam się BigShota :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko, jesteś pracowita jak pszczółka! Przepiękne zaproszenia, a kartka świąteczna po prostu zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko piękne i dopieszczone, ale ta pierwsza kartka: wow, mistrzostwo świata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda! A najpiekniejsze te choinki! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. choinki przeurocze , serducha to mój ulubiony wzór u Ciebie a te sukienki to już mistrzostwo doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, ależ to cudowności - kartka i zaproszenia na równi!!!

    OdpowiedzUsuń