niedziela, 24 października 2010

Mini-kurs na wykonanie kwiatuszka

Przedstawiam kursik na wykonanie kwiatuszka zgodnie z obietnicą :)
Jak widać na zdjęciach potrzebny będzie wykrojnik w kszałcie kwiatka, jeśli nie macie możliwości wycięcia można pobawić się ręcznie, kwiatek nie musi być przecież idealnie równy.
Żeby zrobić przestrzenną formę potrzebujemy trzech kwiatuszków.




Wszystkie dokładnie należy wymiąć, a następnie skleić formując paluszkami.



Do pomalowania użyłam Dimensional Pearls ze scrap.com, ale doskonale nadaje się też Glimmer Mist. Ten pierwszy należy wymieszać z odrobiną wody.





Po wyschnięciu ozdabiamy kwiatka ćwiekiem bądź dużą perłą. Na koniec przykleiłam trochę mikrogranulek używając w tym celu Glossy accents i GOTOWE :)



Miłej pracy i pochwalcie się lub jak ktoś czegoś nie zrozumiał służę pomocą. Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

6 komentarzy:

  1. kurs na pewno mi sie przyda :) jest zrozumiały jak dla mnie. Pieknie ci wychodzą te kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kwiatuszek i prace także. Dzięki za kursik, z pewnością mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatek niby nic nowego, ale jednak dzięki dodatkom staje się niebanalny :) śliczny; i kartka z poprzedniego posta bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Kursik prosty,łatwy i przyjemny:) No nie zostało nic innego jak zacząc robić kawiatuszki;)

    OdpowiedzUsuń